Låtar med mitt namn i Titeln!

Fick en knasig idé igår.
Tänkte att jag ska ladda ner
Så många låtar jag hittar som
har mitt namn,Christine, i titeln.


Har hittat dessa:

Monsters Are Waiting - Christine
Kiss - Christine Sixteen
Anathallo - A Song For Christine
The Skatalites - Christine Keeler
Ben Jelen -
Christine
The Mighty Diamonds - Ride On
Christine
Joy Zipper - Christine Bonilla
Klaatu - Dear
Christine
John Mayall & The Bluesbreakers - Leaping
Christine
Permanent Me -
Christine
Siouxsie And The Banshees - Christine



Har också hittat ett antal jag inte lyckats laddat ner:

Helix - Christine
Tarnation -
Christine
Sugarcult -
Christine
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Christine
Luscious Jackson -
Christine
Motörhead -
Christine
The Red Valentine -
Christine
Mott The Hoople - Little
Christine
Stonehill -
Christine
Nits -
Christine's World
Jorn Lande - Christine




Så om ni nu råkar ha en utav de här
låtarna som jag inte har...
Kommentera och Berätta det då!!!!



Ni Kan ju alltid göra samma sak som
jag gjorde också ^^ Roligt att se vad
det finns för låtar =P

Kommentarer
Postat av: Kaprifol

En sån idé. :) Vilken tyckte du bäst om?

Postat av: Sara!

Hallå :D du kan vell ladda ner alla låtar med sara i åt mig, sen skicka dem på msn :D snälla! skulle ju va najs. men jag har hört typ tre låtar med sara!

2007-04-18 @ 11:17:49
Postat av: Linda

har inte hört nån av alla dessa! illa! får ta å christine inspirera mina låtar lite mer tror ja :P

2007-04-18 @ 21:16:36
URL: http://[email protected]
Postat av: Sara

Nu har jag varit duktig och lyssnat igenom massa christine låtar :D Fast ingen var så jätte bra, vissa va vell lagom.. du spana in puumpa.blogg.se

2007-04-19 @ 12:05:37

Kommentera, Kommentera!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Kommentar:

Trackback